آخرین اخبار

ربایندگان دیپلمات تونسی در لیبی خواستار آزادی تعدادی از مسلمانان زندانی در زندان های لیبی شدند

 منابع آگاه گزارش داده اند که ربایندگان دیپلمات تونسی در لیبی خواستار آزادی تعدادی از زندانیان مسلمان در زندان های تونس شده اند. به گزارش خبرگزاری رویترز وزیر خارجه تونس، منجی الحامدی گفت: ما ربایندگان را می شناسیم.. آنها جماعتی از خوانواده های تعدادی از زندایان تونس هستند که در حملات روحی علیه نیروهای امنیتی […]

اشتراک گذاری
۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
404 بازدید
کد مطلب : 2151

 منابع آگاه گزارش داده اند که ربایندگان دیپلمات تونسی در لیبی خواستار آزادی تعدادی از زندانیان مسلمان در زندان های تونس شده اند.
به گزارش خبرگزاری رویترز وزیر خارجه تونس، منجی الحامدی گفت: ما ربایندگان را می شناسیم.. آنها جماعتی از خوانواده های تعدادی از زندایان تونس هستند که در حملات روحی علیه نیروهای امنیتی تونس مشارکت داشته اند. وی افزود که این افراد یک دیپلمات تونسی را آخر ماه گذشته نیز ربوده بودند.
از سوی دیگر گزارشات از طرابلس حاکی از آن است که افراد مسلح به سفارت پرتقال در لیبی حمله کردند که طی این حمله یکی از نیروهای امنیتی سفارت پرتقال به شدت زخمی شد.
لازم به ذکر است که افراد مسلح چند روز قبل سفیر اردن در لیبی را ربوده و خواستار آزادی یکی از مسلمانان در زندان های اردن شدند.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *