آخرین اخبار

سفر اساتید دارالقرآن به حوزه علمیه مخزن العلوم خاش

سفر جمعی از اساتید مدرسه دارالقرآن سراوان به بعضی از مدارس موفق شمال استان / قسمت دوم حوزه علمیه مخزن العلوم خاش سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ | ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه حوزه علمیه مخزن العلوم خاش یکی از مدارس ممتاز استان است که مدیریت آن برعهده عالم فرزانه، شیخ‌الحدیث مولانا محمدگل (حفظه الله) است. این […]

اشتراک گذاری
۰۸ بهمن ۱۴۰۱
36 بازدید
کد مطلب : 5766

سفر جمعی از اساتید مدرسه دارالقرآن سراوان به بعضی از مدارس موفق شمال استان / قسمت دوم

حوزه علمیه مخزن العلوم خاش

سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ | ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه

حوزه علمیه مخزن العلوم خاش یکی از مدارس ممتاز استان است که مدیریت آن برعهده عالم فرزانه، شیخ‌الحدیث مولانا محمدگل (حفظه الله) است. این حوزه در سه بخش «کلاس‌های علوم دینی»، «کلاس حفظ» و «دارالافتاء» بسیار موفق و زبانزد خاص و عام است.

️از آخرین باری که به این مدرسه آمده بودم مدتی می‌گذشت و در این مدت ساختمان جدید حوزه نیز کامل شده و مورد استفاده طلاب قرار گرفته بود. به ورودی حوزه نیز تغییراتی داده بودند.

️ایام امتحانات بود و طلاب در حیاط دیده نمی‌شدند؛ در محضر یکی از اساتید محترم حوزه علمیه مخزن العلوم خاش حاضر شدیم و در معیت ایشان از بخش دارالافتاء و دارالتحکیم و کلاس حفظ حوزه بازدید کردیم.

متاسفانه شیخ‌الحدیث مولانا محمدگل حفظه الله بخاطر بیماری در مدرسه حضور نداشتند و شیخ القرآن مولانا محمدعثمان حفظه الله نیز به مسافرت رفته بودند. آرزوی ملاقات با ایشان همچنان برای ما باقی ماند؛ با دلی پر از حسرت به مسیر خود ادامه دادیم تا فرصت ملاقات با علمای دیگر را از دست ندهیم.

مشاهده ویدیو این سفر

 ادامه دارد… قسمت های بعدی در صفحه اینستاگرام مدرسه دارالقرآن سراوانInstagram.com/Darulquran.ir

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *