آخرین اخبار

مسابقات داخلی حفظ و قرائت مدرسه دارالقرآن سراوان برگزار شد

    به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مدرسه دارالقرآن سراوان، مسابقات داخلی حفظ و قرائت طلاب مدرسه دارالقرآن، صبح امروز پنجشنبه (۱۶ دی ۱۴۰۰) در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد. در این مسابقه که اساتید مدرسه دارالقرآن نیز حضور داشتند، ۲۵ نفر از طلاب کلاس های حفظ و قرائت، باهم‌دیگر به رقابت پرداختند. این مسابقات […]

اشتراک گذاری
۱۶ بهمن ۱۴۰۰
342 بازدید
کد مطلب : 5625

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مدرسه دارالقرآن سراوان، مسابقات داخلی حفظ و قرائت طلاب مدرسه دارالقرآن، صبح امروز پنجشنبه (۱۶ دی ۱۴۰۰) در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد.

در این مسابقه که اساتید مدرسه دارالقرآن نیز حضور داشتند، ۲۵ نفر از طلاب کلاس های حفظ و قرائت، باهم‌دیگر به رقابت پرداختند. این مسابقات در رشته‌های حفظ ۳۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۵ جزء و قرائت تحقیق قرآن برگزار شد.

نفرات برتر این مسابقات داخلی، به مسابقات شهرستانی که روز یکشنبه هفته آینده (۱۹ دی ۱۴۰۰) در مدرسه مجمع العلوم سرجو برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

مفتی حفیظ الله رئیسی، مدرس حوزه علمیه اشاعه‌التوحید سراوان و امام جمعه مسجد جامع مدنی بخشان سخنران ویژه این برنامه بود. ایشان در سخنان خود با اشاره به فضیلت قرآن و حافظ قرآن، طلاب را به یادگیری بهتر و بیشتر علوم قرآنی تشویق نمود.

اهدای جوایز به نفرات برتر مسابقات داخلی حفظ و قرائت و نفرات برتر امتحانات ثلث دوم مدرسه دارالقرآن پایان بخش این مراسم قرآنی بود.

 

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *