آخرین اخبار

مولانا نظرمحمد زعیمی به لقاءالله پیوست

مولانا نظرمحمد زعیمی، یکی از علمای سرشناس بخش جالق شهرستان سراوان شامگاه پنج‌شنبه ۱۲ دی در یک سانحۀ رانندگی در مسیر سراوان به جالق جان به جان‌آفرین تسلیم کرد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی «سنی‌آنلاین»، مولانا نظرمحمد زعیمی پس از شرکت در نشست مجمع فقهی علمای شهرستان‌های سراوان، سیب‌وسوران و مهرستان در حوزه علمیه اشاعه التوحید […]

اشتراک گذاری
۲۵ دی ۱۳۹۸
5063 بازدید
کد مطلب : 5317

مولانا نظرمحمد زعیمی، یکی از علمای سرشناس بخش جالق شهرستان سراوان شامگاه پنج‌شنبه ۱۲ دی در یک سانحۀ رانندگی در مسیر سراوان به جالق جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی «سنی‌آنلاین»، مولانا نظرمحمد زعیمی پس از شرکت در نشست مجمع فقهی علمای شهرستان‌های سراوان، سیب‌وسوران و مهرستان در حوزه علمیه اشاعه التوحید سراوان، در حین بازگشت به جالق دچار سانحه شد و به دیدار حق شتافت.
مولانا زعیمی، متولد ۱۳۴۴ شمسی، مدرس و مسئول دارالافتای «دارالعلوم اسلامیه جالق»، امام‌جمعۀ موقت یکی از مساجد جامع بخش جالق، مسئول مکاتب این منطقه و عضو برجستۀ مجمع فقه اسلامی اهل‌سنت ایران و مجمع فقهی شهرستان سراوان بود.
مولانا نظرمحمد زعیمی از فیض‌یافتگان مدارس مطرح شهرستان سراوان و شاگرد مولانا عبدالعزیز ساداتی، مولانا محمدیوسف حسین‌پور و مولانا محمد دهقان بود. مولانا زعیمی در پاکستان از محضر علمای مطرحی همچون مولانا سلیم‌الله خان کسب فیض نمود و هم‌زمان با مولانا منظوراحمد مینگل در سال ۱۳۶۴ از «جامعۀ فاروقیۀ کراچی» فارغ التحصیل شد.
مرحوم مولانا نظرمحمد زعیمی سال‌ها در جالق به تدریس علوم دینی پرداخت و به‌عنوان مدرّسی چیره‌دست شهره داشت. ایشان عالِمی پرهیزگار و مردمی بود و برای تقویت اتحاد و جلوگیری از اختلافات و منازعات تلاش می‌کرد.
مراسم تشییع جنازۀ مولانا زعیمی فردا پس از اقامۀ نماز جمعه در مصلای شهر جالق برگزار خواهد شد.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *