آخرین اخبار

مولوی عبدالحمید : محبت به حضرت علی(رض) جزو اعتقادات اهل سنت است

مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی در خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت ۱۳ رجب سالروز ولادت حضرت علی(رض) افزود: همه فرقه های اسلامی به حضرت علی(رض) ارادت و علاقه دارند.وی گفت: حضرت علی(رض)  برای همه ما الگوی تقوا است و محبت به صحابه و اهل بیت جزو لاینفک اعتقادات اهل سنت است. به گزارش مدرسه […]

اشتراک گذاری
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴
749 بازدید
کد مطلب : 3696

مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی در خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت ۱۳ رجب سالروز ولادت حضرت علی(رض) افزود: همه فرقه های اسلامی به حضرت علی(رض) ارادت و علاقه دارند.وی گفت: حضرت علی(رض)  برای همه ما الگوی تقوا است و محبت به صحابه و اهل بیت جزو لاینفک اعتقادات اهل سنت است.

به گزارش مدرسه دارالقرآن سراوان به نقل از  ندای زاهدان و به نقل از خبرگزاری ایرنا مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی در خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت ۱۳ رجب سالروز ولادت حضرت علی(ع) افزود: همه فرقه های اسلامی به حضرت علی(رض) ارادت و علاقه دارند.

وی گفت: حضرت علی(رض) برای همه ما الگوی تقوا است و محبت به صحابه و اهل بیت جزو لاینفک اعتقادات اهل سنت است.

مدیر حوزه علمیه دارالعلوم اهل سنت زاهدان همچنین روز کارگر و شورا را تبریک گفت و اظهار داشت: روز شورا یکی از برجستگی های نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه شورا برخواسته از کتاب و سنت است افزود: روی کار آمدن شوراها در ساختن، عمران و آبادانی شهرها و دفاع از مردم تاثیرگذار بوده است.

مولوی اسماعیل زهی با گرامیداشت روز معلم گفت: نقش معلمان در جامعه بسیار مهم است و امیدواریم دولت و مسوولان به خواسته ها و تقاضاهای به حق آنان توجه کنند.

 

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *