آخرین اخبار

چاپ یک میلیون نسخه قرآن کریم با ترجمه چندزبانه در مالزی

یکی از مؤسسات قرآنی مالزی اقدام به چاپ و نشر یک میلیون نسخه قرآن کریم همراه با ترجمه به چند زبان زنده دنیا و توزیع آنها در داخل و خارج کشور مالزی نموده است. به گزارش سنی آنلاین به نقل از خبرگزاری تقریب(تنا)، مؤسسه “رستو”‌ در مالزی بر اساس طرح “وقف یک میلیون نسخه قرآن […]

اشتراک گذاری
۲۴ دی ۱۳۹۲
717 بازدید
کد مطلب : 374

یکی از مؤسسات قرآنی مالزی اقدام به چاپ و نشر یک میلیون نسخه قرآن کریم همراه با ترجمه به چند زبان زنده دنیا و توزیع آنها در داخل و خارج کشور مالزی نموده است.

به گزارش سنی آنلاین به نقل از خبرگزاری تقریب(تنا)، مؤسسه “رستو”‌ در مالزی بر اساس طرح “وقف یک میلیون نسخه قرآن کریم” اقدام به چاپ و نشر قرآن‌هایی با چند ترجمه به زبان‌های دیگر نموده است.
در همین راستا‌،‌ “عبداللطیف میراسا” رئیس این مؤسسه بیان داشت: مؤسسه رستو در گذشته ۵۰ هزار نسخه قرآن کریم در کامبوج و چین توزیع کرده بود و اکنون این نیاز احساس شد که قرآن کریم با ترجمه چند زبانه در کشورهای دیگر نیز توزیع شود.
وی افزود:‌ زبان‌هایی که برای ترجمه قرآن کریم مورد استفاده قرار گرفته است زبان‌های کامبوجی، تایلندی، مالزیایی، تامیلی و انگلیسی می‌باشد.
میراسا در پایان خاطرنشان کرد: چاپ این قرآن‌ها با همکاری وزارت کشور مالزی انجام شده است و توزیع قرآن‌های ترجمه شده در ماه رمضان آینده آغاز خواهد شد.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *