آخرین اخبار

گزیده سخنان مولانا سید عبدالکریم حسین پور در نماز عید فطر سراوان – ۱۴۴۳ه.ق

✳️ گزیده سخنان مولانا سید عبدالکریم حسین‌پور در مراسم نماز عید فطر سراوان / ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱   ◽️ رؤیت هلال شوال در چندین جا از استان صورت گرفته است و نزد علما محقق شده که امروز عید است. ◽️ از نظر قانون اساسی اهل سنت در برگزاری مراسم عبادی خود مستقل‌اند و کسی نمی‌تواند […]

اشتراک گذاری
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱
90 بازدید
کد مطلب : 5668

✳️ گزیده سخنان مولانا سید عبدالکریم حسین‌پور در مراسم نماز عید فطر سراوان / ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱

 

◽️ رؤیت هلال شوال در چندین جا از استان صورت گرفته است و نزد علما محقق شده که امروز عید است.

◽️ از نظر قانون اساسی اهل سنت در برگزاری مراسم عبادی خود مستقل‌اند و کسی نمی‌تواند مانع آن‌ها شود؛ برگزاری نماز عید اهل سنت به معنای مخالفت با دولت جمهوری اسلامی نیست.

◽️ امروز روز توبه است، امروز روزی است که روزه‌داران مزد خود را از بارگاه الهی دریافت می‌کنند. اگر کسانی در این ماه نتوانستند برای خود نیکی و خیری جمع کنند بازهم نباید از رحمت الله نا امید شوند؛ زیرا که امروز، روز رحمت است.

🔹 از دکتر فاضلی (نمایندهٔ سراوان بزرگ) که برای خوبی و بهترسازی شهرستان سراوان بزرگ تلاش می‌کند، تشکر می‌کنیم؛ از دولت کریمه هم درخواست می‌کنیم که به درخواست به حق نمایندگان ما پاسخ مثبت بدهد.

🔹 بسیاری از شهروندان از وضع خیابان‌های خود شهر و راه‌های ارتباطی با روستاها خیلی نالان‌اند؛ امیدواریم شهردار محترم و شورای شهر نسبت در این موضوع پیگیری داشته باشند.

✅ منبع: سنت‌آنلاین

 

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *